wtorek, 10 marca 2015

Część 1 Ruiny Gorlanu :)

Cześć kochani to mój drugi post na samym początku napisze wam kim jest słynny autor książki a jest nim {...} tam tadam... John Flanagan :)

Pierwsza część nosi tytuł RUINY GORLANU tak RUINY GORLANU :) A oto i tutaj macie krótki opis i recenzje na temat tej książki...

                         OPIS:

 Bohaterem książki jest piętnastoletni Will, wychowanek sierocińca. Jego ojciec poniósł bohaterską śmierć w trakcie ostatniego starcia ze złym baronem. Tajemniczy Halt proponuje mu przystanie do zwiadowców. Dla Willa to początek wielkiej przygody...

                           Recenzja krytyków: 

 Nie wyczuwam w stylu Flanagana żadnej oryginalności tylko znane już, podkolorowane tematy. Znalazłam jednak w książce podobający mi się motyw - Dzień Wyboru.Postaci nie były najgorsze, szczególnie polubiłam Halta - starego, burkliwego lecz poczciwego i mądrego zwiadowcę. Nie mniej jednak czułam się jakby autor wykorzystywał Willa z tymi jego głupimi pytaniami.

I to by było na dzisiaj tyle otrzymaliście dwa blogi na dzień dzisiejszy. O mało bym zapomniała podam wam jeszcze date wydania pierwszego tomu a jest to 1 listopada 2004 rok,powtórze dla pewności 1 listopada 2004 rok. Dobra ja kończę dozobaczenia :) Macie jeszcze tutaj ode mnie skromny gif na rozweselenie dnia!!!


            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz